Шта значе TIER 1, TIER 2 и TIER 3 у арбитражи саобраћаја коцкања

Шта су Тиер 1, Тиер 2 и Тиер 3 у арбитражи гемблинг саобраћаја

У једном од претходних чланака анализирали смо основне принципе зараде на партнерским програмима онлајн казина. Судећи по броју прочитаних, закључујемо да ова тема интересује велики број наших читалаца. Зато смо одлучили да наставимо с темом арбитраже коцкања и овај пут детаљније размотримо категорије земаља по ГЕО (TIER).

Зашто је потребна класификација TIER

Избор ГЕО за арбитражера је једна од првих и кључних одлука која одређује стратегију и потенцијалну профитабилност кампање. Као у макроекономији где се земље деле на развијене, развијајуће и земље трећег света, тако су и у арбитражи саобраћаја онлајн казина земље условно подељене на категорије – TIER (енгл. „ниво“).

  • Тако, у TIER 1 су „записане“ земље са највишим нивоом живота. То значи да у овој категорији се налазе грађани земаља са високим нивоом прихода, следствено, и најплатежнији.
  • У категорији TIER 2 налазе се земље са транзиционом економијом, умереним нивоом прихода и развијајућим тржиштима.
  • У TIER 3 обично укључују земље са ниским нивоом прихода, високим нивоом ризика и потешкоћама са платежним системима.

Важно је узети у обзир да класификација TIER није статична: економски развој, промене у законодавству и други фактори могу премештати земље из једног нивоа у други.

Класификација земаља (тиер) за арбитражу на мрежи

Стална променљивост света захтева од арбитражера сталну анализу тржишта онлајн казина, флексибилност у приступима и спремност за брзу адаптацију на промене. Али, нико нам не брани да детаљније проценимо барем садашње стање ствари.

Рад са земљама из TIER 1

Радити са земљама првог нивоа (TIER 1) значи суочити се истовремено са великим могућностима и озбиљним изазовима. Публика ових земаља карактерише висока платежна моћ, што их чини пожељним тржиштем за арбитражу саобраћаја на онлајн казинима или кладионицама.

Аустралија Аустрија Белгија
Канада Данска Чешка
Финска Француска Немачка
Италија Холандија Норвешка
Шпанија Словенија Шведска
Швајцарска Португалија Пољска
Велика Британија САД Ирска

Плус Исланд и Нови Зеланд, где без њих.

Међутим, привлачење пажње такве публике захтева иновативан приступ и значајне напоре због високе конкуренције и захтевности клијената. Ево неких од карактеристика рада са земљама из TIER 1:

  • Строга законска регулатива. У земљама TIER 1 важе строги закони који регулишу делатност онлајн коцкања. То може укључивати лиценцирање, опорезивање и ограничења на рекламу.
  • Висока конкуренција. Приступ платежној публици привлачи мноштво играча на тржиште, што доводи до повећања конкуренције. Важно је користити креативне и јединствене рекламне приступе да бисте се истакли из масе понуда.
  • Реакција на рекламу. Корисници у земљама TIER 1 често се суочавају са великим обимом рекламе, што може довести до рекламног замора. Многи од њих користе блокаторе реклама или се жале на наметљиве рекламне материјале.

САВЕТ. Тестирајте и анализирајте. Водите разноврсне тестове рекламних кампања да бисте разумели шта најбоље функционише за изабрано тржиште.

За рад са земљама TIER 1 могу се применити различити маркетинг модели: од RevShare са исплатом процента од прихода добијених од привучених играча, до CPA и CPL, где је плаћање за конкретне акције или регистрације може бити профитабилна стратегија. Велики плус за креатив биће привлачни БОНУСИ од онлајн казина.

Рад са земљама из TIER 2

Земље другог нивоа представљају јединствен сегмент за арбитражере, комбинујући довољно развијену економију и присуство платежне публике. При томе, конкуренција овде ће бити нижа у поређењу са TIER 1.

Албанија Андора Аргентина
Босна и Херцеговина Бразил Хрватска
Кипар Естонија Грчка
Хонг Конг Јапан Македонија
Малта Црна Гора Јужна Кореја
Румунија Србија Сингапур
Словачка Турска УАЕ

Ту спадају и земље Источне Европе: Русија, Украјина, Литванија, Латвија, Белорусија, Латвија, Литванија, Бугарија, Мађарска и Молдова.

Ове земље, које обухватају широку географију и различите континенте, нуде разноврсне могућности за спровођење рекламних кампања у области онлајн казина. Издвојимо неколико карактеристика рада са овом категоријом:

  • Доступност платежних средстава. У земљама TIER 2 обично не настају проблеми са избором платежних средстава или коришћењем криптовалута, што олакшава процес извршења плаћања за кориснике.
  • Тржиште и реклама. Тржиште ових земаља није презасићено сложеним рекламним кампањама и софистицираним креативима, што олакшава задатак привлачења пажње потенцијалних играча.
  • Језичка и културна разноликост. Географска и културна разноликост земаља TIER 2 захтева адаптацију рекламних материјала за конкретна тржишта, али у исто време пружа широке могућности за циљање.

САВЕТ. Учите у ходу. Користите сваку кампању као прилику за учење и усавршавање ваших вештина у арбитражи саобраћаја.

Рад са земљама TIER 2 идеалан је за арбитражере средњег нивоа који већ имају искуства у арбитражи саобраћаја на онлајн казинима, али још нису спремни да се суоче са високом конкуренцијом и великим инвестицијама, карактеристичним за земље прве категорије.

Рад са земљама из TIER 3

Земље трећег нивоа представљају тржишта где онлајн коцкање тек почиње да стиче популарност. То отвара јединствене могућности за арбитражере, упркос низу изазова везаних за специфичности ових тржишта.

Алжир Јерменија Азербејџан
Кина Чиле Колумбија
Грузија Индија Израел
Ирак Казахстан Киргизстан
Мексико Пакистан Парагвај
Таџикистан Туркменистан Катар
Уругвај Узбекистан Вијетнам

То је најбројнији ниво. Такође, Ово укључује многе земље Африке, мала острва и уопште све остале земље које нису ушле у Тиер 1-2.

Овде има много саобраћаја и ниска конкуренција. Публика у 3. категорији, наравно, мање је искусна у погледу рекламних креатива за крипто казина и осталих маркетинг нијанси. Ипак, рад у овом ГЕО има своје нијансе:

  • Засићеност саобраћајем. Упркос мање платежној публици, у земљама TIER 3 постоји велики обим саобраћаја, што ствара повољне услове за тестирање различитих рекламних приступа.
  • Проблеми са плаћањима. Приступ модерним платним средствима, мењачницама криптовалута и другим операцијама може бити ограничен или отежан, што захтева од арбитражера тражење алтернативних начина монетизације саобраћаја.
  • Тестирање и адаптација. Традиционални маркетинг алати и стратегије могу се показати неефикасним, па је кључ успеха спремност на експериментисање и прилагођавање приступа специфичностима локалног тржишта.

САВЕТ. Почните са малим. Не покушавајте одмах да обухватите неколико тржишта. Изаберите једно или два и фокусирајте се на њих.

Рад са земљама TIER 3 погодан је за креативце спремне на експерименте и тражење иновативних приступа у маркетингу. Неке од земаља су заиста мале и чак могу да немају озбиљан обим саобраћаја за онлајн казина, али их не треба потцењивати, јер на крају можете бити изненађени својим резултатима.

Карактеристике рада са земљама Тиер 1-3 у арбитражи за коцкање На мрежи

Тржиште из 3. категорије земаља нуди јединствену прилику за учење, тестирање различитих стратегија и постизање значајне добити уз одговарајући приступ.

Закључак о саобраћају на онлајн казинима

Без обзира да ли почињете са тржиштима TIER 3 у потрази за мањом конкуренцијом и нижим почетним инвестицијама или одлучите да узмете курс ка конкурентнијим и платежно способнијим аудиторијама земаља TIER 1, кључ успеха је у сталном учењу и експериментисању. Користите сваку кампању као прилику за прикупљање података, анализу ефикасности различитих приступа и оптимизацију ваших стратегија.

Као грађанин своје државе, напишите у коментарима или на нашем Телеграм каналу, којој категорији припада ваша земља.

Оставите одговор

Најбоље оцењени казина

Изаберите најбоље онлајн казино за крипто играње
5/5

Добијте 250 бесплатних окретања + 200% на свој први депозит у казину RamenBet, прочитајте рецензије правих играча!

Добродошли! Молимо пријавите се да наставите.

Региструјте се путем е-маила